diafimistite 300x250

"Triplete" Χάμιλτον!

 ham cina vitt..."1-2" οι Μερτσέντες στην Κίνα, 2η δύναμη η Φερράρι, με 3ο τον Φέτελ και 4ο τον Ραϊκόνεν. "Αγνοούνται" οι Μακ Λάρεν με τους Αλόνσο (12ο) και Μπάτον (13ο). Ραντεβού την επόμενη Κυριακή στο Μπαχρέιν...

 ...Τριπλός θρίαμβος, λοιπόν για τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή στο κινέζικο γκραν- πρι της Σανγκάι: μετά την pole- position και τον ταχύτερο γύρο, ήρθαν αναπόφευκτα κι οι 25 βαθμοί του νικητή, όπως ακριβώς και το 2008. Για τον οδηγό της Μερτσέντες ήταν η νίκη Νο 36, σε 152 γκραν- πρι καριέρας και 2η φετινή, μετά την πρεμιέρα τη Μελβούρνης, στα μέχρι στιγμής τρία πρώτα γκραν- πρι. Για τη Μερτσέντες ήταν το 2ο φετινό "1-2", με τον συνδυασμό Χάμιλτον- Ρόζμπεργκ. Μοναδική "παρένθεση", η καθολική νίκη της Φερράρι και του Σεμπάστιαν Φέτελ (3ος στην Κίνα), στη Μαλαισία.

 Μετά τους τρεις του βάθρου, στη βαθμολογούμενη 10άδα τερμάτισαν κι οι Ραϊκόνεν (Φερράρι), Μάσα, Μπότας (Ουϊλλιαμς), Γκροζιεάν(Λότους), Νασρ (Σάουμπερ), Ριτσάρντο (Ρεντ Μπουλ), Έρικσον (Σάουμπερ). Νέα, απογοητευτική εμφάνιση των δύο Μακ Λάρεν, μόλις 12η και 13η με τους Αλόνσο και Μπάτον αντίστοιχα.

 Χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις το κινέζικο γκραν- πρι της Σανγκάι, πέρα από τον προτελευταίο γύρο, όταν σταμάτησε ο κινητήρας της Ρεντ Μπουλ του Βερστάπεν, στη μέση της πίστας, πολύ κοντά στη γραμμή του τερματισμού: χρειάστηκε η είσοδος της Safety Car που καθοδήγησε την ουρά των αυτοκινήτων μέχρι την σκακιστική σημαία.

Στην παγκόσμια κατάταξη οδηγών:

Χάμιλτον 68, Φέτελ 55, Ρόζμπεργκ 51, Μάσα 30, Ραϊκόνεν 24, Μπότας 18, Νασρ 14.

Στην αντίστοιχη των κατασκευαστών:

Μερτσέντες 119, Φερράρι 79, Ουϊλλιαμς 48...

*Επόμενο ραντεβού με τη Φόρμουλα 1, την ερχόμενη Κυριακή στο Μπαχρέιν με το Gulf Air Grand Prix.