diafimistite 300x250

"Κόκκινη" μαγεία (!)

 vettel ungheria…από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και την Φερράρι του στο Ουνγκαρορίνγκ, στο πλέον “τρελό”, συναρπαστικό κι απρόβλεπτο γκραν- πρι του 2015. Επιστροφή στο βάθρο και για τις δύο Ρεντ Μπουλ.

 Αλάνθαστος, λοιπόν ο Γερμανός οδηγός της Φερράρι (που αφιέρωσε τη νίκη του στον άτυχο Γάλλο, Ζιλ Μπιανκί), ύστερα από μία εκπληκτική εκκίνηση, από τη 2η γραμμή, “εξαφάνισε” τις δύο Μερτσέντες υποχρεώνοντας τον Χάμιλτον σε έξοδο στο χώμα και στην απώλεια εννέα θέσεων. Για τον Φέτελ, που οδήγησε από τον 1ο έως και τον 69ο και τελευταίο γύρο, στην πρώτη θέση ήταν η 2η φετινή του νίκη, μετά τη Μαλαισία, η 41η καριέρας, όσες κι ο αείμνηστος Αϊρτον Σέννα.

 Στην 3η και 4η θέση οι δύο Ρεντ Μπουλ των Κβιάτ και Ριτσάρντο, εντυπωσιακή 4η θέση για την Τόρο Ρόσσο του 17χρονου (!) Βερστάπεν, καλύτερος φετινός αγώνας για τον Φερνάνδο Αλόνσο (5ος) και τη Μακ Λάρεν του, απογοήτευση στο σπίτι της Μερτσέντες, με την 6η θέση του Χάμιλτον και την 8η του Ρόζμπεργκ: μοναδικό θετικό μήνυμα από τη Βουδαπέστη, ότι ο Βρετανός αύξησε στους +21 τη διαφορά του από τον Γερμανό team- mate του.

 Θρίαμβος, λοιπόν για τη Φερράρι, αλλά μόνο κατά το ήμισυ, γιατί η ειρωνεία για την “Rossa” είναι πως θα μπορούσε να είχε πανηγυρίσει ακόμη και το ανέλπιστο “1-2”, αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν βρέθηκε στη 2η θέση, επίσης από τον 1ο, έως και το 57ο γύρο όταν υποχρεώθηκε σ’ εγκατάλειψη λόγω προβλημάτων στο σύστημα ηλεκτρικής τροφοδότησης. Νωρίτερα, στον 19ο γύρο ο Φινλανδός αναγκαζόταν να επιστρέψει στα πιτς γιατί ξεκόλλησε ξαφνικά η τηλεοπτική κάμερα από την μπροστινή του αεροτομή, κι όλα αυτά την ώρα που “έριχνε” μία διαφορά 12’’.1 δευτερολέπτων στη Μερτσέντες του Ρόζμπεργκ.

 Στο μεταξύ ο Χάμιλτον επανερχόταν, γύρο με τον γύρο στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας φτάνοντας, στον 29ο και ύστερα από ένα προσπέρασμα σε βάρος του Ριτσάρντο, στην 4η θέση. Ο Φέτελ κι ο Ραϊκόνεν συνέχιζαν ν’ αυξάνουν τη διαφορά τους από τα υπόλοιπα μονοθέσια όταν, για κακή τους τύχη, στον 43ο γύρο ο Χούλκενμπεργκ έχανε την πίσω αεροτομή της Φορς Ίντια με αποτέλεσμα η πίστα να γεμίσει πλαστικά κομμάτια. Αναπόφευκτη κι αναγκαστική η είσοδος της Safety Car, έως τον 49ο γύρο, προς μεγάλη χαρά κι ανακούφιση για τις δύο Μερτσέντες που μ’ αυτό τον τρόπο ακύρωναν, μία και καλή τη διαφορά τους από τις δύο Φερράρι.

 Ο αγώνας, στην ουσία ξανά άρχιζε από εκείνο το σημείο, χωρίς να φανταστεί κανείς τι ακριβώς θα συνέβαινε: σε μία προσπάθεια προσπέρασης, η Μερτσέντες του Χάμιλτον βρήκε τη Ρεντ Μπουλ του Ριτσάρντο. Ο Βρετανός επέστρεψε στα πιτς για ν’ αλλάξει αεροτομή, χάνοντας ωστόσο κι άλλο χρόνο γιατί, στο μεταξύ οι κριτές του επέβαλλαν μία ποινή “drive trough” για το λάθος του σε βάρος του Ριτσάρντο στέλνοντάς τον ξανά στη 12η θέση.

 Ο οδηγός της Ρεντ Μπουλ θα συγκρουόταν στον 57ο γύρο και με την άλλη Μερτσέντες του Νίκο Ρόζμπεργκ, αναγκάζοντας τον Γερμανό να επιστρέψει στα πιτς με σκασμένο λάστιχο. Ο αγώνας όμως, σιγά, σιγά έφτανε στο τέλος του επιβραβεύοντας, παρόλο τα απρόοπτα και τις διάφορες συγκυρίες την ψυχραιμία του Φέτελ.

 Μαζί του, στο βάθρο κι οι Ρεντ Μπουλ των Κβιάτ, Ριτσάρντο, ενώ στη βαθμολογούμενη 10άδα τερμάτισαν κι οι Βερστάπεν (Τόρο Ρόσσο), Αλόνσο (Μακ Λάρεν), Χάμιλτον (Μερτσέντες), Γκροζιεάν (Λότους), Ρόζμπεργκ (Μπερτσέντες), Μπάτον (Μακ Λάρεν) και Έρικσον (Σάουμπερ).

 Επόμενο ραντεβού με τη Φόρμουλα , τον ερχόμενο μήνα, στις 23 Αυγούστου, με το βελγικό γκραν- πρι του Σπα- Φρανκοσάν.

 Στην παγκόσμια κατάταξη οδηγών: Χάμιλτον 202, Ρόζμπεργκ 181, Φέτελ 160, Μπότας 77, Ραϊκόνεν 76, Μάσα 74…